Veel gestelde vragen
Hieronder vind je onze veel gestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Stuur dan een e-mail naar info@liefsmethout.nl.
Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?
Meer informatie over de levertijd vind je hier.
Ik wil graag het product eerder ontvangen, want het is een kadootje. Kan dat?
Dit is mogelijk. Maar e-mail even van te voren om te kijken of het haalbaar is. Mailen is sneller, want de opmerkingen bij de bestellingen lezen we niet altijd direct. We doen ons best om alle pakketjes zo snel mogelijk te verzenden.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van een brievenbuspakketje bedraagt € 3,95. De verzendkosten voor pakketpost bedraagt € 5,95. We verzenden via PostNL.
Kan ik een bestelling als kadootje laten inpakken?
Uiteraard! Tijdens het bestelproces kun je bij 'Opmerkingen' aangeven dat je het pakketje graag ingepakt wil hebben.
Hoe worden de producten verpakt?
Bestellingen die door de brievenbus passen, worden verzonden in een luchtkussenenvelop of brievenbusdoosje. Pakketpost wordt verzonden in een doos met eventuele beschermende opvulling. Ieder product wordt ingepakt in plastic folie.
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Helaas kan het voorkomen dat het product niet helemaal voldoet of iets gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst kenbaar te maken bij Liefs met Hout door een e-mail te sturen naar info@liefsmethout.nl.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Mijn vraag staat niet tussen de veel gestelde vragen, wat dan?
Wanneer het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat, kun je een e-mail sturen naar info@liefsvmethout.nl. Ik probeer je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.